onsdag 2. desember 2009

You make me feel good...




Dagen begynte med at jeg våknet med Corina ved min side. Jeg var så klart våken mye før Cor, så jeg tok med meg hundene ut av rommet og spiste forkost med mor, før hun skulle på jobb. 
Etter å ha ventet i en evighet på at Cor skulle våkne, dukket hun plutselig opp. Vi spiste frokost og gjorde slike ting vi pleier. Etter en stund, tok vi turen over gata til Eva, som hadde bakt ferske pizza snurrer. Nam, er glad for at jeg har slike flinke mødre. 
Christoffer, Espen og jeg fant ut at jeg skulle slenge meg på, når de reiser for å besøke Maria i romjula, og da skal Chris og jeg lære å stå på snowboard. Det kan bli spennende. 

Cor og Sus takket for seg, John Marius kom og tok en røyk med Corina. Så da fikk jeg jo noen ord med han å. Lenge siden jeg har sett han, så det var jo koselig:) Da han kom seg av gårde, dro vi til det etterlengtede solstudioet. Jeg må ærlig si at jeg ikke skjønner hvorfor det skal være så innmari kaldt på rommene solsengene er i! Det var ikke mye fristende å kle av seg, og hvertfall ikke å legge seg ned på den kalde senga. Men heldigvis ble det varmt etterhvert og jeg kunne slappe av og late som jeg lå på en strand i Hellas. Fornøyelsen ble brått brutt da tiden var ute, og jeg ble fort dratt tilbake til iskalde Norge. 

Sminken kom på og vi fant ut at vi måtte til byen, her som det er så kaldt betyr det masse jobb med utpakking av bil, før man endelig kommer seg av sted. Cor og Sus sammen på veien er ikke tryg,t så vi kjørte nesten ned en dame og ut av veien en annen gang, men jeg måtte få bytta den buksa jeg bare har bytta en gang før:p Først var det en knapp som manglet og nå var den for liten. Her har jeg vært maks syk i Bangladesh og gått ned noen kilo, så kommer jeg hjem hit å ender opp med en bukse i XL! Tror ikke jeg liker det altså. Eller det vet jeg vel. Så jeg lurer på hvordan folk som er større meg får seg klær. jaja. Nok om det.




Vi tok turen til Jordbærpikene der det ble en iskaffe og sladder prat. Da kaffen var borte kom Thomas, og vi gikk for å kjøpe pizza som vi kunne kose oss med når vi skulle se på film. Det ble Sus og Cor sine fantastiske piccolinis med fromage! og en mini grandiosa. Da vi skulle betale viste det seg at automaten var ute av drift, så vi måtte ned rullebåndet igjen. Da fant Corina ut at hun ville kysse mine sko, men man kan da ikke legge seg ned rett foran folk! Så jeg tråkket på henne for ikke å bli med i fallet og ga henne et stort og saftig blåmerke på hånda. 

Vi kom oss omsider hele hjem, var litt pratesjuke, så begynnelsen av filmen fikk hvertfall ikke jeg helt med meg. Men da hadde jeg to som kunne forklare. Jeg ifølge de andre ødla jeg colaen min med lime, men hei, det er viktig å utforske litt. Kl passerte 19 og jeg var fortsatt våken! Da filmen var over fant vi ut at vi skulle se en til, som så bra ut på coveret. Men man skal ikke dømme boka etter omslaget, og tydeligvis ikke dvden etter coveret heller. Det jeg trodde var en middelalder innspirert film, viste seg å være å være en dårlig versjon av Ringenes Herre. Men det blir ikke mer gøy enn man lager selv, så å kommentere denne filmen ble maks gøy og holdt meg våken til over kl 02:00. 



- Adjø

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar