fredag 25. desember 2009

Familieselskap og sammenkomst hos Ken..

1.juledag dukket opp og som alle andre 25.desember, var det klart for familie selskap med familien Thollefsen. Og i år var det Merete og Thomas som hadde vært så flinke og tatt på seg ansvaret. Så turen gikk til Undrumsdal. Mamma skulle være med å spise middag, og vi klarte faktisk å få litt for god tid! Det har vel nesten ikke skjedd før. Jeg har hvertfall kommet frem til det at folk som alltid er presise, kjører kjempe tidlig hjemmefra og står et sted å venter til de kan kjøre å komme til tiden. så slik er det.

Min søte lille Noah var som vanlig i hundre, og vi lekte til resten av familien kom, og det var klart for middag. Ellers gikk praten om gamle kjente og slikt, som den ofte gjør i familien Thollefsen. For Noah sin del satt vi en evighet rundt bordet og vi ble bare pent nødt til å leke litt mer da vi endelig kunne gå ifra. Linnea hadde nemlig fått en rød sakkosekk til jul, og den var det gøy å hoppe i og Thomas klarte faktisk å lage et racerfly, flink. Så det ble sendt rundt i stua.

klokken begynte å bli kveld og det var på tide å komme seg hjem. Ute var det et helt grusomt vær, med snø og vind. Men min flinke pappa klarte å få oss like hele både til han og til ekornstien.

Da jeg hadde fått av meg kjolen og på meg banglabukse og hettegenser, ringte Ken og lurte på om ikke jeg ville ta en tur. Dette ble vurdert, og jeg tok nå turen for gamle dagers skyld. Og det angret jeg ikke på. Det ble en hyggelig natt, med de en del av den gamle guttegjengen min. Men da jeg tenkte å komme meg hjem, hadde jeg igrunn snødd inne, og fikk satt fast bilen i naboens gårdsplass. Så Simen og jeg måtte bare ta beina fatt..


Ken og Sus:)




Snømannen Simen..tralala


Kommer bilder fra familieselkapet når jeg får kabelen til kamera eller noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar