torsdag 24. desember 2009

Julaften

Jess. Da var julaften kommet. For min del begynte ikke dagen helt heldig, da jeg fant ut at pakkene jeg skulle gi bort ennå ikke var kommet til Revetal. Det hadde seg nemlig slik, at jeg hadde bestilt en del fotogaver fra vg.no. De hadde skrevet at alt som ble bestilt før den 20, skulle rekke frem til julaften. Men neida, jeg hadde bestilt gavene mine den 17, og de ligger nå i en forseglet kontainer i Stokke!!!
Maks frustrert og uten makt til å gjøre noe, måtte jeg visst bare innse at mine kjære ikke skulle få noen pakker av meg, under treet i år. Surt. Men erfaringen er nå hvertfall at vg.no skal jeg holde meg unna i travle dager.

Itilegg til alle gavene som ikke kom frem, hadde det snødd sikkert en halv meter. Etter å tenkt langt om lenge på at all denne snøen måtte fjernes før jeg skulle hente mamma på jobb, kom mine kjære naboer og tok seg av dette. Jeg er jammen heldig jeg, som har Vårdal familien til naboer! Men ikke fullt så fornøyd ble jeg bombandert med snøballer av Morten og Johan, da jeg skulle finne bilen, under all snøen.. Jaja, godt de er søte.. Hvis ikke hadde jeg nok blitt nødt til å snødønke dem begge:p

Pappa kom og middagen ble etterhvert servert. Heldigvis hadde jeg pratet en stund med Thomas på telefonen, tidligere på dagen, og blitt i litt bedre humør. Så da klarte vi alle å kose oss med god mat og pakker. Oppvasken etter middagen kjenner vi enda i magen. Ettersom det ble en treningsøkt for magemuskelene, pga ekstremt mye latter!

Tusen takk for gavene jeg fikk, folk! Er kjempe fornøyd. Og nå har jeg tilogmed fått bestilt meg en onepiece, som jeg snakket om tidligere.

Bilder kommer når jeg får skaffet meg en kabel eller kort leser. For det klarte jeg jo nok engang å legge igjen på skolen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar