tirsdag 29. desember 2009

I'd get a thousand hugs, from ten thousand lightning bugs..

Søndagen kom, og nå var endelig julen forbi. Men må si at jeg har hatt en fin jul med min fantastiske familie. Nå gleder jeg meg bare til å få alle gavene å få være litt nisse på etterskudd.

Hvertfall, søndagen var her, og hundene har fått minimalt med tur i jula. Derfor bestemte jeg meg for at de skulle få en tur, der de skulle få løpe løse og kose seg. Kameraet var så klart pakket, og ikke minst mamma.
Vi tok oss en tur på en grusvei i nærheten der det ikke kommer så mange biler.




















Etter turen pakket jeg og dro til Line. Vi spiste Mcdonalds mat og så på Harry Potter og de vises stein. Haha, ekstremt festlig å se hvor små skuespillerne er der! Senere på kvelden ble vi bedt på guttevhors til Sigurd. Og det kunne vi jo ikke takke nei til. Til min store glede var faktisk Victor der. Det var koselig. De skulle videre til Brygga, det orket ikke vi blondinene, så vi dro hjem og sov.

Plutselig ble det mandag, og butikkene er endelig åpne igjen! Jeg skulle på jobb 14:30, så vi stod opp tidlig ig var i byen ca 11. Da var det salg shopping, og jeg endte opp med litt nytt undertøy, et par sko, en stripete genser til Taiko, siden han er blitt en Shipet, og noen øredobber.
Fornøyd med handelen, men sent ute til jobb kjørte jeg stressa avsted, og ankom Andebu 14:35. På jobb var det min tur til å lage mat. Kylling og ris stod på menyen, og jeg klarte faktisk å gjøre det godt, hvilken mester kokk jeg er:p Til kvelds koste vi oss med Kakao, før kl ble 22 og vi måtte ut i 20 kuldegrader. Det var virkelig godt å komme inn til mor, varmt hus og Victoria Secret show på tv:)

Det var dagen idag. Imorgen skal jeg prøve komme meg til frisøren:)

God natt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar