torsdag 3. desember 2009

Bjerkely here I come!

Våknet med Corina ved min side idag også. Jeg kom meg opp, idag skal jeg nemlig sette nesa tilbake til Bjerkely. Jeg nøyt min siste ikke spare dusj også kom mine kjære mormor og morfar med tebriks! mmm. 

Etter at Cor og jeg hadde spist oss så fulle at vi holdt på å sprekke, måtte jeg begynne å pakke. Jeg virkelig hater å pakke. Men må man, så må man. Kofferten ble sakte men sikkert full. Jeg måtte si hade til mine elskede firbente før Corina kjørte meg ned til Revetal. Vi kjørte etter mamma og stoppet på Rema 1000, for hun måtte ha kofferten i bilen sin, da vi ikke fikk opp dørene på bilen til Cor. Jeg kom meg inn i butikken og fikk kjøpt noen klementiner og litt vann. 



Bussen kom og jeg fikk verdens beste klem av Cor, som ikke så vitsen med at jeg dro. Søting. Utrolig trist å reise denne gangen enkli:(  
På bussen åpnet jeg pakken fra kalenderen, som viste seg og være et blad og et koselig kort.
 




I Oslo møtte jeg Roza, kjekt å slippe den lange reisen alene. Etter 3 bussturer ble vi sluppet av på busstoppet i Arneberg. Og det var en grusomt kald opplevelse. Jeg visste virkelig ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! Men endelig kom Marte og Hilde, vi fikk stablet mennesker og kofferter i den lille bilen og kom oss frem til skolen. Henriette hadde vært så snill at hun hadde satt på varmen på rommet mitt. 

Jeg fikk også en liten bursdags gave av Henriette. Nemlig en Tinkerbell adventskalender. Som noen kanskje har fått med seg, er jeg en liten fan av Tinkerbell. Hun er søt og snill når det passer og en skikkelig dust når noe går imot henne. Og det liker vi. En frøken med meninger! 



Ikke stort hadde forandret seg på skolen. Men til min store glede ser dem på Amalies jul! Så hver dag etter kveldsmat blir det barne-tv. Sånt får man julestemning av!


Etter Amilies jul gikk jeg på rommet mitt. Greit sliten etter lang busstur og etter å ha prøvd å være litt sosial. Tenkte å se på Gossip girl, men det sovnet jeg visst fra.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar