søndag 20. desember 2009

Juleferie!

Med fullstappet veske og koffert var Sus klar for den lange hjemreisen. New moon boka var lagt inn på iPoden og klementinene lå trygt i veska. Etter 3 forskjellige busser, lange samtaler og oppspiste klementiner, var jeg endelig på Revetal. Dødsliten så klart, sov jeg godt den natten og ventet på morgendagens konsert.

Fredagen begynte med maks avslapping, før mamma kom hjem, og det var tid for å hente babyene mine. Det var nemlig tvilling helg, og bare å gjøre seg klar for søvnløse netter og slitsomme dager fyllt av latter. Kvelden kom, og mamma hadde gitt meg fri for å dra på Haugarock. Kaasa skulle jo spille og det ville ikke gå glipp av! Pluss at mange av mine kjære var der. Koselig å se folk igjen. Jeg møtte Thomas og Elisabeth, vi fant oss et sted å drikke kaffe. Deretter kom vi oss bort til konserten, lyd og lys er ikke helt mine beste venner etter Bangla, men det gikk. Greit sliten etter konserten dro jeg til Elisbeth. Der ble det ost og kjeks og nyeste sladder. Klokka ble mye og jeg kom meg videre til festen Thomas og folka var på. Koselig. Kom meg alt for sent hjem igjen, men sånn kan det gikk.

Skulle våkne tidlig dagen etter for ikke å gå glipp av så mye med tvillingene. Det jeg ikke hadde fått med meg, var at mamma hadde satt grønninger foran døra mi. Så i mørket og halvsøvne, klarte jo jeg å tryne maks i dem, og lå på gulvet og kavet noen minutter. Au, ekstremt dårlig måte å våkne på. Koste meg med tvillingene hele dagen og søndagen.














Emilie og meg i juni09

Maria har kommet hjem! Har ikke fått vært så mye sammen med henne ennå desverre. Men må få til en kveld med masse prat<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar