torsdag 10. desember 2009

Rødekors...

Ja, det har vel ikke skjedd så mye siden sist. Jeg har fått vært på butikken å brukt masse penger på mat, som jeg ikke får her på skolen. Blant annet saft, for da har jeg noe å svelge ned den ekle noni juicen, jeg fikk av min kjære mamma 2. Så nå skal jeg nok bli frisk!























Mer info om vidunder juicen, kan du lese her 

Idag har jeg ligget i sengen mesteparten av dagen. Våknet av meg selv eller av vekkeklokka til Jenny, det er jeg litt usikker på. Ja, det er lytt her. Men klokka var hvertfall 08:10, så jeg kunne fint rekke morgensamlingen. Men hovedbygget var uoverkommelig langt borte. Følte nesten at jeg var tilbake i Bangladesh. MEN det er jeg heldigvis ikke, så jeg hørte ferdig Luftslottet som sprengtes av Stieg Larsson. Og begynte på Evighetens kyss (Twilight). Den boka er virkelig fasinerende. Blir misunnelig på forelskelsen hennes. Men hvem gjør ikke det? Pappa og Corina ringte, så pratet litt med dem. Pappa har kjøpt seg en ny bil. Eller ny for han hvertfall. Så det kan jo bli spennende. Den har 4hjulstrekk, så da kommer han vel opp den bratte bakken til vinteren:)



Rødekors skulle komme å prate på skolen idag. Det endte med en ny glød for leger uten grenser saken min, som jeg mistet litt i Bangla. Og ikke minst er jeg nå blitt medlem av Røde kors, noe jeg faktisk har tenkt på lenge. Så mine penger går logisk nok til nødhjelp, siden det er det jeg vil jobbe med selv endag, om ting går som jeg har planlagt nå.


Den fantastiske tskjorta jeg fikk for å være røde kors medlem

Som dere sikkert har fått med dere, er det fredspris utdeling til Obama i Oslo imorgen. Og dit skal klassen min og jeg imorgen! Endelig litt andre mennesker og butikker. Kameraet er pakket og en foto story skal lages. Så ønsk meg lykke til, så jeg ikke blir alt for sliten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar