lørdag 26. desember 2009

Bilhenting og familieselskap..

Det ble en sen kveld igår og da var det jo gøy når telefonen ringte i 9 tiden. Det var Ken, og naboen var ikke helt fornøyd for at jeg stengte han inne. Så da var det opp å få på seg noen klær og tusle bort til vallåsen. Naboen syntes tydeligvis vi var litt trege så han hadde søkt opp reg.nr på bilen og ringte min mor, og var meget irritert. Noe jeg vel igrunn kan forstå nåe han ville ut av gården sin, men en fremmed bil stod og blokka det som var.

Mor og jeg tok nå beina fatt, da vi kom frem stod Ken og Lars Ole allerde ute. Noe som passet meg utmerket. Vi fikk dyttet bilen ut av isgropa Lars Ole og jeg hadde laget dagen før. Men da vi kom hjem igjen, var det jo ikke noe sted å plassere bilen. Så da var det bare å ta frem snøskuffer og måke snø. Ikke helt perfekt for meg og min tilstand, og hvertfall ikke da jeg begynte å måke snø på Susanne vis, og kjørte snøskuffa i magen. Noe legen har gitt streng beskjed om at slag i magen må jeg holde meg unna. Jaja. fort gjort.






Flinke mammaen min..


Nå får jeg komme meg i dusjen og gjøre meg litt mennesklig til Mathisen familien dukker opp. Jeg skal faktisk møte min nye tante for første gang idag. Det skal bli bra, tenker jeg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar