torsdag 24. desember 2009

I wish you a merry christmas...

De siste dagene har gått til mye julestress. Selv er jeg ikke super fan av julen, men regner med det skal bli koselig når kvelden kommer.

Hvertfall, mandag var jeg hos osteopat, som dempet meg. For sykdommen har gjort at kroppen stresser eller noe. Maks sliten, møtte jeg elisabeth. Vi dro til byen. Jeg måtte nemlig ha en kjole og noen nye pumps. Midt i shoppingen, tok med oss en kaffe og dro til mølla. Der lagde vi julekort og jeg fikk slappet litt av, så jeg ikke skulle falle i bakken.
Fornøyde med julekortene eller kortet for min del, tok vi turen tilbake til byen. Der fikk jeg brukt nok penger. Endte opp med 2 par pumps, en rød kjole, noen hårbånd, neglakker og ja.
Glad og fornøyd dro jeg hjem, endte så klart opp i sofaen, for nå var min kvote på krefter brukt opp.
Mormor og morfar kom med juletre.




Tirsdag, bittelillejulaften sniker seg inn. Og denne dagen er det legen som står for tur. En blodprøve og en MRSA test. Det tok ca en time, pga venting. Venterommet var jo fullt av disse svinevaksine menneskene. Endelig kom jeg meg vekk med en vond arm, siden damen ikke klarte å treffe blodåra mi på første forsøk. Jeg satte nesa mot Tønsberg for å hente Elisabeth, og vi skulle være nisser og levere gaver til Søstern og bestemoren hennes. På vei hjem, holdt jeg på å ta livet av oss, ved å ikke se et vikepliktskilt, ellers kjørte vi oss faktisk litt vill i Horten. Og vips så var vi hjemme!

Lillejulaften kom. Jeg hadde tydeligvis gjort litt for mye de siste dagene, og våknet opp i maks dårlig humør og null energi. Mamma begynte å bake havreflarn, som jeg skal gi bort. Jeg la dem nå hvertfall ut på brettet, så det er jeg som har bakt:p Så måtte jeg skynde meg på jobb, pakket med meg strikketøy og klementiner og dro av sted. Rolig dag på jobb, med en beboer. Men var så flink at jeg vasket fellesen og gjorde andre hus ting som må gjøres.


Noen tar hvertfall julestresset med ro!



Nå må jeg ut å hente posten, håper julegavene er kommet! Så må jeg måke snø og kjøre ting rundt.

God jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar