søndag 6. desember 2009

Afrika seminar og juleverksted...

Idag hadde vi så mye som et Afrika seminar. Det kom 3 afrikanere og en dame som det virket som skulle ønske hun var afrikansk. De skulle lære oss å danse, spille på trommer og synge. For min del endte jeg opp som fotograf, da jeg ikke orker de store anstrengelser.
Jeg tror kanskje bare jeg vil si at bilder sier mer enn ord, så derfor slenger jeg ut noen.






Markus og Pål er engasjerte



Therese


Torleif overasket med imponerende moves.



Mama Roza!



Eirik og Torleif slik vi pleier å se dem.



Guro og Silje








Roza og Sondre







Etter Afrika seminaret ble det klart for å lage jul på Bjerkely. Julemusikken ble satt på og det ble laget julepynt og pepperkaker.




Ivar hjelper oss til å flette stjerner



Det var faktisk ikke så lett.


Så jeg ga opp, men noen var flinke og fikk fine stjerner.




God Jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar