fredag 4. desember 2009

Take it easy...

Idag våknet jeg med skikkelig hodepine. Men tenkte det var lurt å få meg seg noe av det som skjedde på skolen. Så jeg kom meg opp av senga, spiste litt av godteriet jeg fikk av mormor og morfar igår, og fikk på meg noen klær. Var på hovedbygget etter lunsj, og det jeg fikk med meg av skole var evaluering av Bangladesh turen. For min del hadde jeg ikke stort å si, siden jeg likevel bare lå i en seng. 

Skoledagen ble ferdig og jeg kom meg tilbake til rommet mitt med popcorn og Gossip girl. Midt i min andre episode fikk jeg melding av Roza, for vi skulle ha en photoshoot. Og det skulle jeg klare å orke. Roza stæsjet meg opp med klær og sminke, før vi gikk ut. Det var greit kaldt, men jada mamma, jeg tok en varm dusj etterpå og passet på å ikke gå kald. Så jeg skal nok ikke bli syk. Skal legge ut noen bilder siden, men de er ikke ferdig redigert og slikt. 

Etter gode varme dusjen, gikk tok jeg med meg macen og gikk til hovedbygget. Mens jeg satt der, kom jeg på at studio bildene vi tok på familiedagen måtte vel ha blitt ferdige. Og det var de, men må si jeg ble en tanke skuffa da fotografen (som er en lærer) hadde klart å ta masse ufokuserte bilder. Men får prøve å gjøre det beste ut av det..





Toeren kalte. Nå skulle Hilde og jeg se film. Hilde hadde masse godteri, så det passet jo meg perfekt. Filmen var helt grei. Jeg holdt på å sovne på slutten, selvfølgelig. 

Nå er jeg tilbake på rommet mitt. Skulle egentlig rydde her idag, for å rydde før man drar på tur, har ikke Sus skjønt. Men imorgen er det fredag, og det er sikkert en fin rydde dag. Men det jeg har fått gjort, er å henge opp pakke kalenderen fra mamma:) 

Ellers har jeg fått Bad Romance av Lady Gaga. Det kan vel ha noe med at jeg har vært mye med Cor. Også har Thomas hatt matte eksamen idag. Så jeg krysser det som kan krysses for at det har gått bra:) 

Men nå er det natt.. 

2 kommentarer: