søndag 3. januar 2010

When you smile at me, it's so bittersweet..

Da var det blitt 2010, og min juleferie er snart slutt. Så da tenkte jeg og oppsumere litt av hva som har skjedd i min jul..

Tirsdag - Som mange vet har denne hyggelige sykdommen min ødelagt håret mitt. Så nå har jeg klippet det kort. Eller kort for meg da, som alltid har hatt langt hår.. Deretter kom Corina tur og vi dro til Nicklas.

Onsdag - Mamma hadde fri, og det var tid for fôr kjøping og shopping. Hundene skal nemlig begynne på Norwegian Polar, fordi jeg ikke er helt fornøyd med det fôret de nå har brukt en stund. Pelsen ser ikke ut..
Etter å ha kjøpt mat til dyra dro vi inn til Tønsberg og fikk kjøpt et kompaktkamera til mamma. Fornøyde med handelen dro vi til Stig, Veronika og Aleah Martine:)
På kvelden kom Thomas og vi lekte og hadde det gøy...




Torsdag - Dette er nyttårsaften. Hunder skulle tures og jeg skulle fikses. Mamma hadde vært så snill, og sagt at hun kunne ha begge hundene idag. Snille snille mamma! Da det begynte å bli kvelden kjørte mamma meg til Ida og Victor. Der spiste vi god mat og koste oss. Så skjedde det litt teite ting, før Ida, Victor og jeg endte opp på brygga. Ida og Victor forsvant hjem igjen, siden Ida hadde glemt legg, og jeg fant Morten og Jens. Det var jo hyggelig:) Klokken ble over 2 og jeg stod i kebab kø, der møtte jeg Sigurd og folk. Stas, for jeg fikk maten min først! Og den ble spist i mamma sin bil på vei hjem. Orker visst ikke den helt store feiringa med å være oppe til langt utover neste morgen.

Fredag - Maks sliten etter dagen før og endte opp i pysjen hele dagen..

Lørdag - Tok turen til mormor og morfar. Jeg har jo fortsatt julegaver som skal leveres, siden de ikke dukket opp til julaften. Der fikk vi god mat og koset oss.
Vi kom oss hjem igjen og skulle gå tur med hundene, jeg stresset litt pga lyset. For jeg ville jo selfølgelig ta bilder. Vi hentet Ruffy hos Lars Petter og trasket ned til skolen der vi kunne slippe hundene. Iskalde kom vi oss hjem igjen. Etter noen timer med avslapping, dro jeg til byen og møtte Elisabeth. Det ble en kaffe på meg og en øl på henne, før vi dro videre til Kjær. Der var det mange hyggelige folk, og vi koset oss. Da de skulle på byen, dro vi til Standard og møtte Ken og Daniel. Det var hyggelig:)


Moffen..




Ruffy




Ida og Charlotte




Daniel



Nå er sødagen her, og jeg reiser hjem til Bjerkely igjen imorgen. Så nå er det bare å pakke masse, komme seg til folk som ennå ikke har fått julegaven sin, og prøve og ikke slite meg ut, i mitt eget stress.. 

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår. Har sykdommen sluppet taket?
    Norwegian Polar bruker vi også er er veldig fornøyd med det. Et lite tips bare: ikke glem igjen den maten i en sommervarm bil. Det lukter ille!!

    Lykke til med fotograferingen. Jeg venter i spenning på flotte bilder :)

    SvarSlett
  2. Hei! Godt nyttår til deg å:)
    Vel, sykdommen er desverre der ennå, men er på bedringens vei..
    Så bra, håper jeg å blir fornøyd. Haha, det tror jeg på. Huff og jeg som er så glemsk. kommer sikkert til å oppleve det:p

    Takk for det. Nå har jeg et Morten Krogvold workshop som venter meg til uken. Så det skal bli kjempe spennende! Håper på noen bra resultater:)

    SvarSlett