torsdag 28. januar 2010

Beste portrett bilde!

De siste dagene har gått til å være syk.. Dere aner ikke hvor ekstremt kjedelig det er å ligge alene i en seng over lengre tid. Har sett ferdig Dexter sesong 1 og litt annet. Etterhvert ble jeg bare pent nødt til å være sosial. Så har hengt rundt som en zombie på hovedbygget.

Folka her har nå workshop i fotofikling, så jeg har vært så heldig av å få den æren av å være en halvnaken snus. Fint. Var en stund i studio og den blitzen matcher ikke lyskyhet, så ble en tanke dårlig av det. Men etter litt søvn kom jeg tilbake til mitt gamle syke jeg.

Jeg er med på en gruppe, noen kaller meg maskot, men selv mener jeg å være det 4. hjulet på trehjulsykkelen. Etter en lang dag kom jeg inn på rommet mitt for å sove, og der lå det sjokolade på senga mi! Det stod at den var fra en hemmelig beundrer, som jeg mistenker strekt for å være min gode nabo Kjersti.

Itilegg til alt dette, har jeg, som dere kanskje ser fikset litt på designet på bloggen. Rart hva man får tid til som syk og ensom.

Og det viktigste av alt! Idag skulle vi endelig få vite resultatene fra Krogvold workshopen. For han skulle gi bort en bok og noen workshop. Jeg var desverre syk (sjokk), så jeg sov da vi fikk vite det. Men mitt bildet ble kåret til workshopens beste portrett! Happykid! Itilegg fikk jeg boka hans. Det er gøy det.  Er ikke iform til å hoppe og danse for å feire det nå, men skal nok få tatt det igjen.



Har lagt det ut tidligere, men nå er det plutselig blitt et vinner bilde!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar