tirsdag 5. januar 2010

Back on track...

Da var jeg tilbake på Flisa og her koser vi oss i -30 og kaldere skal det vist bli. Kom over en samtale på kjøpesenteret istad, og de var vist enig om at det bare var varme grader nå, iforhold til hva vi har i vente. Jeg ber på mine knær for at det ikke skal være sant...


Det var kjempe koselig å se folka mine på skolen igjen.. En gledelig gjenforening! Men noe som ikke er så gøy, er at jeg faktisk må pakke ut av kofferten etterhvert. Og det er stress..


Idag begynte dagen med morgensamling og undervisning som vanlig. Etter middag fant Hilde ut at hun hadde lyst til å bowle, vi samlet derfor en liten gjeng og dro av sted til Flisa. Der var visst alle banene opptatt av sånne proffe folk, så ingen bowling på oss. Små triste dro vi til en liten kafé, der bestilte jeg en kakao med marsmallows. Den så veldig mye bedre ut enn den smakte, men sånn kan det gikk. Praten gikk, vi ble lei og dro tilbake til skolen.


Godt bowlingen hadde et lekerom..




mmm..




Wow, de blir brune når jeg dypper de i kakaoen!




smaker de godt tro?




Nei, de ble visst sendt videre:p



Ikveld må jeg legge meg tidlig, for imorgen kommer Morten Krogvold, han er en kjent og flink fotograf, for dere som ikke vet det. Og han skal da være så heldig å lære oss masse ting. Eller kanskje vi som er heldige? Men hvertfall.. Frem til fredag blir det nok ikke alt for mye søvn, med tanke på at vi har undervisning fra 10:00 – 18:00 og skal ut å ta bilder etter det. Så jeg har utstyrt meg med kaffe mocca, te, cashew nøtter og nudler. Er veldig spent på hvordan de neste dagene blir. Håper jeg lærer mye og får tatt noen bilder jeg blir fornøyd med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar