tirsdag 19. januar 2010

Happykid!

Da begynner det å bli en stund siden sist oppdatering. Det som har skjedd er enkli det at Cheese og jeg har fått en greie for Heroes (dataspill). Har ikke spilt det siden Mats og jeg var hekta:p Så det er gøy. Vi har også gjort senga til Torleif og Pål til dobbelseng, for da kan vi ha sleepover, og det er best!

Her om dagen dro Hilde, Henriette, Beate og jeg i studio bare for å ha det gøy. Og det klarte vi såklart. Vindmaskin og mange rare ideer kan bli spennende!



















På lørdag var det ball! Det endte i at jeg stod i evigheter foran speilet med rettetangen jeg har lånt av Elisabeth, for å krølle håret mitt. Til min store fortivlelse har ikke min kjøre GHD styler kommet i posten ennå. Håper den kommer idag, da hadde jeg blitt enda mer happy. Men hvertfall, det ble et spenende ball, med god mat og festlig underholdning. Torleif og Eirik må få cred for dansen sin, i bar overkropp og stilongs. På kvelden hadde vi det maks gøy i Flisa sentrum, en minneverdig kveld, uten tvil!











Og nå hvorfor jeg er en happykid idag.. Det har seg nemlig slik at jeg har pratet litt med Betina om jeg skal søke Taiko og meg inn i rekrutten til landslaget i agility. Men siden jeg går på skole en stund til har vi kommet fram til at jeg burde vente til jeg har litt mer tid. Og Roger har sagt at han kan hjelpe meg! Gleder meg maks til å få med meg hunden ut på banen igjen og få tilbake den fantastiske mestrings følelsen. Så nå har jeg meldt på sheltiene på Nkk Bø i februar. Har ikke de største forventningene til det stevnet, men gleder meg til å komme i en hall full av hunder og folk som er like gale som meg:p


Taiko og meg, Oslo hundeshow 09


Ha en strålende dag, folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar