mandag 30. november 2009

Besøk og filmdag..

Lørdagen kom, dagen startet med en film, før Eline og jeg fant ut at det var på tide å besøke pappa. Som nevnt tidligere driver han å flytter og jeg har ikke sett det nye huset, og det må gjøres noe med. Vi kjørte først til undrumsdal og møtte pappa der, så han kunne vise oss veien videre til Grette. Eline og Sus ravea til David Guetta på veien, så turen gikk fort. 


Eline og Sus, Sunnfjord folkehøyskole 07

Et hvitt hus med en lang veranda møtte oss. Vi fikk en omvisning og kom fram til at det var fint, men mye større plass enn hva han enkli har bruk for. Men på en annen side, så har han et sted å gjemme alt skrotet sitt.
Tante Berit og onkel Ragnar og Bestemor og Bestefar var der, for å hjelpe til med flyttinga. Koselig å hilse på dem igjen, selv om det bare var 24 timer siden sist. Vi var alle enige om at det skulle bli deilig når pappa blir ferdig med flyttingen og får kommet seg til ro i huset sitt. Gleder meg til å komme mer på besøk. 

Vi dro hjem igjen da kl nærmet seg 19, satt på en film, og gjett hva som skjedde? Stemmer, jeg sovna. 

Søndagen kom og dagen gikk nok en gang til å se på film. Jeg klarte å bli sliten av det også. Blir deilig når kroppen min blir helt frisk igjen. Eline fant ut at det var på tide å komme seg hjem, siden hun også skulle til hesten sin en tur. Da satt mamma og jeg igjen, så litt på tv og spiste boller og drakk kakao. Og jeg klarte å holde meg våken helt til 20:30! 

Idag er det mandag. Våknet kl 6. Fant ut at det var mye snø ute! Jeg liker ikke snø, men det gjør Frodo, så slapp han ut så han kunne kose seg litt i det ekle kalde, våte. Jeg tok frem dataen min og ventet på at mamma skulle våkne. Det ble en god frokost og mer data, før jeg tok turen til Lars Petter for å se på film. Koselig å dem igjen. Ruffy har fått tilbake pelsen siden sist og blir bare mer og mer voksen for hver gang jeg ser han. Vi så en hyggelig film, eller noe, så fant Lars Petter en uåpnet film. Så den måtte vi jo se. Det var om vampyr aktige mennesker som spiste vanlige mennesker. Ikke morsomt! Det endte med at Lars Petter og Ruffy måtte følge meg hjem. 

Nå sitter jeg hjemme med mor, prøver å ikke sovne. Hun skal lage horn med ost og skinke. Nam.. Også kommer Corina etter jobb. 

Ville legge til noen nye bilder, men jeg finner ikke ledningen til kamera, og glemte å ta med Lars Petter sin. Så bilder får jeg ha til gode.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar