lørdag 1. januar 2011

Godt nyttår!

Da er det nye året kommet med nye muligheter. Jeg ønsket året velkommen med hodepine og kvalme. Kl 24 lå jeg i senga, med pute og dyne over hodet for å prøve å holde ute lyder som, høy radio, bråkete hund og sprengende raketter. Håper virkelig året blir bedre enn åpningen.

Føler jeg burde ha en liten oppsumering av fjorårets høydepunkter og underpunkter ( kan man si det?), hvertfall minneverdige ting som har skjedd!

La oss begynne med januar

- Krogvold workshop, der bildet mitt ble kåret til beste portrett
- Akedag med skolen som ga meg ME
- Håret mitt ble kort

 

- I mars ble min herlige nevø Troy født
- I april var jeg på nordic light i Kristiansund for første gang
- I mai var det avsluttning på Bjerkely
- Og Hellas tur med mamma - Halkidiki, der ble jeg påkjørt


- I juni var jeg i Magaluf med Jenny, Vegard og Mats
- I juli ble jeg sendt til Ragnar Refsdal, som stoppet utviklingen av sykdommen
- I august flyttet jeg til Oslo og begynte på sykepleie på høyskolen
- I oktober slutta jeg på skolen igjen
- I november ble jeg voksen eller hvertfall 20år, var på sykehuset og vraka Super Sara
- I desember ble jeg lagleder for mellom hundene og fikk en fosterbror


Kort fortalt var det mitt 2010. For 2011 ønksker jeg et år med mindre sykdom og mer kos! Nyttårsforsett er det dårlig med. Men det å komme meg på friske bein og få trent Taiko mer, hadde uten tvil vært fint! 

Ha et strålende år! =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar