lørdag 15. januar 2011

Love it!

Da har jeg kommet meg hjem til trygge Re. Taiko og jeg var så heldig at vi fikk sitte på med Kim. Og bilen til Kim vil jeg ha. Den er FIN! Det er en slik en Alfa Romeo Mito. Knøttliten sak perfekt for Oslo!  På torsdag kvelden stakk vi en tur til Ken. Der var det folk og god stemning. Vi tok oss en snartur på byen, noe jeg var totalt uforbredt på. Så jeg testa ut bylivet uten sminke, ufiksa hår og klærne til Ken. Funka det å. Døds koselig å være litt sammen med guttegjengen min fra Re vgs igjen. Det er lenge siden!



På fredag var det konsert med Anthony Hope! Elisabeth og jeg sminket oss, med bandet til Kaasa som bakgrunns musikk. Vi kom oss ned til Total, og var ekstremt klare for å se Kaasa og gjengen på scenen. Og det var villt! Knall bra, faktisk så bra at jeg blir nødt til å komme meg til Trondheim 10.feb. For da skal de spille på Samfundet. En annen ting, gi Anthony hope din stemme her http://www.anthonyhope.demotape.no

 

 

Vel hjemme hos mor igjen, har det seg slik at verdens søteste 2 åringer er på besøk. Så nå nyter jeg livet som to barns mor. Også har jeg fått samlet familien foran tven og sett på melodi gran prix, og selvfølgelig gitt mine stemmer til Use me:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar