fredag 28. januar 2011

Godfølelse!

Hoho! Det er ganske villt, jeg har ikke hatt tid til å skrive før nå. Nei, ikke syk, sliten, deppa, men for lite tid. Dagene har flydd av gårde. Kafebesøk, turer med Taiko, jeg har faktisk vært ute med dyret minst en time hver dag! Jeg har hatt besøk, farta rundt i byen og ryddet og vasket mine 24 kvadratmeter. Puh, kan ikke huske sist jeg gjorde så mye. GODFØLELSE!

På kurset har jeg lært å filtrere ut det negative og bare se det positive i ting. Dere aner ikke hvor herlig det faktisk er! Nå legger jeg mye mer merke til de små tingene i hverdagen, som gjør meg glad. Takk for det. Vi som har vært på lightning prosess kurs har blitt opptatt av godfølelsen. Derfor har jeg tenkt til å trekke frem minst en godfølelse hver dag. Bilde, film eller noe annet som dukker opp.

Her er dagens godfølelse

 

Nå skal Taiko og jeg nyte starten av helgen med det store korslaget og annen hygge:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar