onsdag 12. januar 2011

Gaffel i øyet

Da har det vært helg, og jammen begynner vi snart på en ny en. Tiden flyr selv i min syke tilværelse. I helgen som har vært, har jeg både vært på spille kveld hos Corina og Lasse og på juletrefest!

I Sandefjord, var Ida og jeg resere i party alias, det er det ingen tvil om! Og Corina fant en nesten søster. Mamma og Siva hentet meg og vi kom oss hjem til film og annet bra. Siva hadde kjøpt glass cola til oss, og i korken min stod det "gaffel i øyet" jaha.

 


Da søndagen dukket opp, dro vi på juletrefest hos Birgit. Kjempe koselig, nydelige barn, juletre, kaker og JULENISSE!


Viktig å følge notene




Spennende med nisse!

 


Alle barna fikk godtepose av nissen!

Mamma kjørte meg til Oslo på mandagen. Hun har jo faktisk kjøpt overmadrass til meg, og den orket ikke jeg å ta med på toget. Vi hadde en hyggelig tid, før hun måtte dra igjen. Vi så en kjempe stilig fortau brøyte maskin!  I agility ferien min her i Oslo, har jeg vært på shopping med Eline. Og jeg har så klart kjøpt meg nok et par med sko. De er fiiine! Kvelden endte med at Eline kjøpte pizza og glass cola til oss og sovnet til House. Noe jeg liker svært godt! Men gjett hva det stod i korken. Nettopp, gaffel i øyet. Men det har jeg prøvd før, så håper jeg slipper det.

Idag har Kim vært innom. Må jo vise frem den beste østkant, til slike vestkant gutter. Fantastisk koselig å være med Kimmelim igjen. Evigheter siden sist. Han er faktisk skyld i den forrige hjernerystelsen jeg hadde. Så la oss aldri glemme det igjen..

Nå tror jeg pelsen min og jeg skal sovne på sofaen med stemmen til House som nattasang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar