onsdag 19. januar 2011

Forbredelser til Follo

Nok en fantastisk agility trening er over. Og jeg har så klart verdens beste hund. Er så utrolig gøy å jobbe med han! Jeg virkelig elsker det. Gleder meg til lørdagen, eller jeg gruer meg litt også. Men er så spent på hvordan vi er i konkurranse nå, som jeg har lagt ned en del trening. Håper jeg er for sliten til å stresse, hehe. Fikk trent en del felt idag, utrolig deilig og føle at det sitter sånn litt hvertfall.


Zalto i slalomen

 
Tur og godbitsøk etter trening. Stakar Rico er blitt pensjonist og må holdes i ro


Taiko fant en fin frøken
 
Idag har jeg også hatt den gleden av å posjonere 40kg hundemat. Sånn går det når eieren av de andre 20kg er på jobb. Skikkelig dritt jobb, men så lenge hundene er glad er jeg det og, eller noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar