mandag 17. januar 2011

Vårfølelse!

Hei og hopp! Helgen er over og formen min holder seg overaskende bra. Hurra for det! Vet dere hva? Nå nyter jeg faktisk bare livet. Elsker de få gangene jeg har litt energi.
Igår bestod dagen av 2åringer, aking, vaffler, Nicklas og henting av Frodo. Det var en fin dag.

 


 


Idag har jeg tatt med meg de to små dyra mine og begynt på ukas agility maraton. En knall trening med flotte mennesker. Har kun fokusert på grunn trening, av små kombinasjoner eller enkelt hinder. Glemmer noen ganger hvor viktig det er. Og ikke minst hvor bra det er for meg og min helse situasjon. Satser på at jeg slipper å hvile mer enn resten av denne dagen. Så jeg kan bruke morgendagen på mer kos.


Baby slapper av og venter på sin tur

Gårsdagens bursdagsbarn


Skikkelig vårfølelse i dette mildværet. Herlig! 

 
Nå har jeg endelig fått penger av NAV, så nå skal jeg bestille massasje timer til begge pelsene. Satse på at de får løst opp litt som sitter fast, og at Taiko kan få et langt og lykkelig agility liv!

Da har jeg tenkt til å ta med meg macen inn på rommet mitt og se en episode eller 3 av House:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar