søndag 23. januar 2011

Sesongstart

Gårsdagens stevne er over. Første løp, var jeg så dårlig at jeg var sikker på jeg kom til å besvime utpå banen. Men det gjorde jeg ikke, istede plasserte vi oss som nr 7 av 25. Mange feil riktig nok, men kan ikke forvente så mye når jeg er for syk til å følge med. Men merket at vi trenger konkurranse trening!

Da det var lagets tur, hadde jeg klart og holde blodsukkeret mitt sånn halveis stabilt, og presset den dårlig formen litt vekk. Laget hadde 4 gode løp, bare synd vi disket en etter en. Taiko klarte riktig nok og komme igjennom, men med 29 feil, vet jeg ikke om det er så mye å skryte av.

På hoppløpet fikk jeg beskjed om at jeg disket etter 7sekunder. haha. Men det var løpet jeg ble mest fornøyd med. Ting satt så mye bedre og kontakten mellom meg og Taiko var tilstede. Takk for det.

Reisen frem og tilbake til Follo kan jo ikke bli kjedelig når en reiser med Kjellaug og Marit. Og det er visst ikke så lurt å ta Horten-Moss ferja, til Flatebyhallen.

Nå skal jeg snart til Bærum. Reisen til et friskere liv har endelig begynt. Som jeg har sagt hundre ganger før, jeg er så SPENT! Håper så villt at dette kan hjelpe meg.


Bildet er hentet fra google.no


Mamma har lest boken til Live Landmark og anbefaler den på det sterkeste. Hun har hatt ME i 4 år, ble frisk med Lightning Prosess og utdannet seg til LP instruktør ( eller hva det nå kalles). Hvertfall LES BOKA!

Også må jeg jo ikke glemme. Gratulerer med dagen Lars Petter! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar