lørdag 25. desember 2010

God Jul!

Heioghopp!
Nå er det første juledag, og jeg sitter godt planta i godstolen og tenker tilbake på den fine dagen igår. Det gule huset i Ekornstien ble fyllt av mennesker. Hele 10 stk endte vi opp med å være. Mamma hadde laget tidenes beste ribbe, så jeg spiste meg helt full! Og det var jeg ikke alene om. Det ble mye latter, prating og god mat. Glad jeg har en så herlig familie!



Etter en lang middag og litt klaging på hvor utrolig mette vi var, ble det tid for gaveåpning. Det var fullt av pakker under treet i år. Og jeg fikk det jeg hadde ventet på. Nemlig en rød og sort fjellreven dun jakke. Den er så gooood! Nå er det adjø ihjelfrysing.
Ellers fikk jeg litt smykker, masse penger, ullundertøy, dvd, hårprodukter, fast innskudd på 300kr i mnd, brannslokkingsting og sjokolade. Og mer jeg ikke kommer på i farten.


Da gavene var åpnet ble det endamer å dytte inn i munn. Siva testet oss på Norge kunnskapene våre, med spørsmål fra et spill han hadde fått av de på Nesodden. Jeg kan nok ikke imponere med mine kunnskaper, men det kan visst pappa og tante Linda. Klokken ble mye og folk begynte å pakke tingene sine og komme seg hjem til sengene.

Takk for en fin julekveld!

1 kommentar:

  1. Hi,
    My name is Bogdan from Romania! I want to make friends!
    Can we be friends?? LinkExchange??
    My blog address is: www.bogdanstelistul.blogspot.com
    Thank you!!!!
    Merry Christmas !!!!Happy new year!!!

    SvarSlett