onsdag 22. desember 2010

Kjære søvnen, har du glemt meg?

For de som lurer på om Hannah smitta meg, så er svaret ja. Og ikke nok med det, mamma hadde visst ikke hatt omgangsyke likevel, så hu ble å dårlig. Gledelig helg! Hoho..

Idag har jeg endelig fått tilbake litt krefter og den lille matlysten jeg pleier å ha, trenger seg på igjen. Så takk for det! Møtte Elisabeth i byen, der ble det kjøpt litt mer julegaver og ikke minst juleklær til meg. Jippi. Siden jeg har vært syk har jeg ikke kommet meg til Oslo å hentet kjoler og pumps. Så det var jo synd. Det som faktisk er trist er at jeg ikke fikk møtt Jenny, Mats og Eline.

Etter shopping ble det julekonsert i domkirken. Noe så kjedelig! Hva er vitsen med en julekonsert, der de har ødelagt de få sangene som faktisk er kjent? Nei, vet du hva. Jeg døde litt inni meg, julestemningen kom ikke av det hvertfall! En annen ting jeg virkelig ikke skjønner, det er kirkeklokker, det er grusomt. Er det virkelig noen som har glede av å høre på en ringene kirkeklokke i 5min? Huff og fy.



Jaja, så slik er det tenkt. Da fikk jeg brukt opp dyrebar tid, som skulle brukes på å lage kakao på pinne.

Jeg har kjørt for andre gang etter ulykken. Syns fortsatt det er ekkelt, men det kommer seg vel:)

Det har skjedd mye idag! Jeg har nemlig også fått en bror på 14år. Det er meget hyggelig. Velkommen i familien.

Men nå er klokken 04:10, jeg er kvalm og sliten. Men ikke noe søvn på meg i natt tydeligvis. Syns det er dårlig gjort å glemme folk på den måten! Haaat. 

Får vel se noen fler episoder House eller høre på musikkspill fra Skippervold (blir jo dratt langt tilbake i barndommen) . Så har jeg hvertfall noe annet å gjøre, enn å plage mine kjære venner og familie med et enda lenger blogginnlegg om alt og ingenting.

Takk for oppmerksomheten og send meg litt søvn...

2 kommentarer:

  1. ØYYYY!!!

    Selvom julekonserten sugde eselgenitaler, så var det jo ikke bortkastet tid, du var jo sammen med den beste personen i verden, nemlig meg:D:D

    <3

    SvarSlett
  2. Sant det<3 Men vi blir nødt til å finne en bedre konsert om et år ;)

    SvarSlett