lørdag 18. desember 2010

Life's too short to be sitting 'Round miserable

Tralalala.. En halv evighet siden sist jeg blogget, og jeg som var blitt så flink. Sånn går det når man er på nedtur etter nedtur. Har altså ikke gjort veldig mye. Men minst en tur ut om dagen må jeg jo ha for å overleve.

Så mamma og jeg har vært en tur i Sverige, og jeg fikke endelig fylt opp kjøleskapet mitt igjen. Takk for det! Vanilla coke fant jeg å, jippi! På tirsdag kjørte mamma meg tilbake til Oslo, der ble det shopping og julebarne-tv med sykt god kakao. mmm.


Ellers har jeg vært like dø som alltid, men fått med meg kafé tur med Roza og vin kveld hos Hanne.
Nå er jeg igjen hjemme hos mor med to herlige jenter. 

Gullet mitt sover på toget

Etter en lang dag fikk jeg besøk av en slik en DF, det var kos.

I natt håper jeg vi slipper oppkast. Og jeg krysser fingrene for å slippe å bli syk. Er bare meg av oss 4 igjen nå. HJELP! 


Også må jeg jo få sagt det at jeg skal til Oslo spekturum i mai for å få med meg live showet til Cesar Millan. Snille Roger og Betina, som tar meg med<3 Gleder meg masse! 

ADJØ!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar