mandag 13. desember 2010

Kyssesyke, kurs og juleavsluttning

Hei!
Vet dere hva? Her om dagen fikk jeg svar på pøvene fra sykehuset. Og alt var bra, men han så det at jeg hadde hatt kyssesyke. Min mor og meg skjønte ingenting og prøvde å tenke igjennom når jeg kunne hatt det. Da jeg plutselig kom på at jeg var kjempe dårlig rett etter russetiden, og da begynte bitene å falle på plass. For den sommeren var jeg helt ødelagt, og orket svært lite. Noe som fortsatte til jeg begynte på Bjerkely.
Det vil altså si at når jeg var i Bangladesh og skaffet meg dengue feber, hadde jeg nok kyssesyken i kroppen fra før. Og begge de infeksjonene kan en få ME av. Så nå er jeg bare glad jeg er i live uten en ødelagt lever eller milt. Og nå skjønner jeg bedre hvorfor jeg er blitt så dårlig, er ikke greit med to infeksjoner i en liten kropp, samtidig. Så det var dagens syke oppdatering. 
I helgen har jeg vært på kurs! Hadde en dansk trener, og jeg forstod 1/3 av det han sa. Hyggelig og tålmodig fyr. Han skulle nemlig lære oss en ny måte å gå på, og for meg blei det armer og bein overalt. Haha. Enda godt jeg har en helt fantastisk hund som jobber og jobber. Da jeg kom hjem til Betina etter første kurskveld, var jeg helt ødelagt og det ble for sengetid. Men har hatt stort utbytte av kurset, selvom jeg har nesten tenkt og konsentrert meg ihjel. 
Etter kurs på søndag, var det på med nisslue. For da skulle lydigheten og agilityen ha juleavsluttning. Det ble staffet med noen agility hinder og lydighet øvelser. Taiko og jeg brilljerte ikke akurat der.
Takk for en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar