onsdag 8. desember 2010

Hvil i fred...

Ja, da var det jo blitt en stund siden sist. Og grunnen til det er at det har vært en grusom uke, jeg helst vil glemme. Jeg venter stadig på å våkne opp fra marerittet. Men det skjer visst ikke. Så da får jeg vel bare bite tenna sammen og begynne å leve igjen. Eller noe..

Som de fleste sikkert har skjønt av forrige innlegg. Så har jeg kræsja Super Sara og det ser ikke ut til at hun noen gang får kjøre på sine 4 hjul igjen. Dette tar jeg heller tungt, for Super Sara har jo sjel! Og er den beste billigbilen jeg noen gang kan ha. Nå står hun på et verksted og kjernefamilien min tenker hardt for å prøve å finne på noe lurt, så hun kan kjøre igjen. Livet uten bil er temmelig nitrist..

Slenger ut et bilde av en hel Super Sara. Blir alt for trist av å se på den ødelagte.


Tross kræsj, har Roza og jeg vært på Bjerkely en tur. Kos å hilse på folk igjen, og kjenne på fhs roen.

 

Også har jeg fått sett den nye Harry Potter filmen.
Betina har blitt 25år, så det har så klart blitt feira!


Og Mina har vært på sitt siste valpeshow, uten noe resultater, men en grei kritikk. Så vi satser på at det går bedre i junior klassen enn valpeshow.

Mandag var det lag møte. Og jeg ble ny lagleder. Så nå har jeg litt å styre med. Sikkert bra å få litt annet å tenke på. Men jeg kommer meg jo aldri hjem til Oslo, for nå er det møte med lagledere ikveld. Også skal jeg på agility kurs med Taiko til helgen. Savner leiligheten min jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar