onsdag 22. desember 2010

Julebakedagen

Etter en søvnløs natt etterfulgt av 3timer søvn på morgningen, trenger jeg vel igrunn ikke fortelle hvordan formen min har vært idag.

Men det er snart jul og ting skal gjøres. Idag var den store bakedagen! Jeg skulle lage så mye, men det ble visst bare kakaopinner. Men da får jeg vel være glad for det jeg fikk gjort. Er det ikke sånn en skal tenke da? La oss si det.

Hvertfall, hele huset ble satt igang. Vi smeltet sjokolade, styra, ordna og søla, med julemusikken på for fullt. Resultatet ble kanskje ikke så fint som jeg så for meg, bedre lykke neste gang. Håper de smaker godt:)

 


Imorgen må jeg en tur til byen og få kjøpt de siste gavene. Ja, vet jeg er sent ute, men sånn går det når jeg fikk kjøreforbud av mor denne dagen. Kanskje sent ute likevel? jaja..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar