torsdag 4. november 2010

Hurra for Eline og Meny..

Dagen startet med en bedre frokost med min mor. Før vi stakk ned på Revetal senteret for å gjøre nytte av tilbudene som feiret Meny sin 100års dag. Vi kom oss hjem en del kroner fattigere og mange ting rikere! Har skaffet leiligheten min sin første duk! Og det er bra.

Eline er 20år idag, og jeg er fattig. Så da fant jeg ut at jeg skulle dra frem husmoren i meg og bake! Bestemte meg for at jeg virkelig skulle imponere med sjokolade muffer. Og da er det IKKE snakk om pose greier nei. Dette skulle gjøres fra bunden av. Oh yeah! 

Som mange vet er ikke jeg akurat noen mester kokk, så dårlig med smaksgaranti her.



Men tanken som teller er det ikke? Og jeg fikk faktisk beskjed av min søte mor om at de var gode. Takk for det!



Da muffene var ferdige, vasket jeg badet, pakket bilen og kjørte av sted til Larvik. For å bli frisk. Han sa at tallene så bra ut. Og det liker jeg jo å høre, selvom jeg ikke merke den helt store forskjellen.



Så gikk turen til Oslo. Gaven skulle jo leveres og jeg måtte nyte noen dager i leiligheten. Larvik - Oslo er igrunn fryktelig langt. Så jeg prøvde å ringe noen av mine kjære. Men de ville visst ikke snakke med meg før jeg allerede var i Oslo. Så stakar Taiko måtte høre på syngeskrikinga mi hele veien.

Eline kom å hentet meg i Oslo og vi dro til Tante Ellen Martha på middag. Der ble det mye god mat, og vi rullet oss ut i bilen etter noen timer. Puh..


Bursdagsbarn..


Taiko var som alltid overlykkelig da jeg kom tilbake. Så vi koste oss på sofaen til en film. Er sikker på jeg har verdens beste samboer =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar