fredag 19. november 2010

Ut på tur aldri sur!

Idag skal jeg besøke mine kjære i Trondheim! Smart som jeg er har jeg funnet lavpris billetter hos Norwegian, og spart inn på det jeg kan. Så håndbagasjen for holde. Det jeg IKKE har tenkt på, er at fly, håndbagasje, flytende og spisse ting, ikker er en god kombinasjon. Det vil altså si at jeg må legge fra meg hårspray, barberhøvel, hele apoteket jeg pleier å ha med overalt, strikkepinner og annet ulovlig jeg er glad i. Nedtur! Heldigvis er Jenny en jente og har nok det meste. Jeg ble bare litt satt ut av min mangel på intelligens.

Gleder meg supermasse til å ankomme Trondheim, også håper jeg at iPhonen min kommer til meg før jeg reiser!


ADJØ!

2 kommentarer:

  1. Ååå det blir en lang dag med venting kjenner jeg :)

    SvarSlett
  2. Jaa! Gleder meg villt til å bli plukka opp på flyplassen<3

    SvarSlett