onsdag 17. november 2010

Frisør, kaffe, gaveshopping og mix godteri!

Hoho! Igår var dagen da alle pengene mine forsvant. sorg! Det har seg nemlig slik at jeg tar turen til Trondehim til fredagen. Og etter noen samtaler med Jenny, kom det jo frem at ansiktet mitt skal foreviges. Ingenting er som en dåseshoot med dåsa, så det skal nok bli bra. MEN da trengte håret mitt en liten oppfrisking. Så da tuslet jeg ned til Olaf Ryes plass og la igjen alle mine penger på "på håret" frisør salong. Adjø.. Resultatet ble ikke så værst, og det var nok sikkert verdt det.

Søte Roza spanderte en bursdag kaffe mocca og brownie på meg. Etter som praten gikk fant vi ut at vi skulle stikke ned til Jernbanetorget og handle julegaver. Vi hadde det kjempe hyggelig og mer penger ble borte. Men jeg elsker å kjøpe gaver! Hvertfall når jeg har god tid og finner noe passende:)

Da jeg nettopp hadde kommet inn døra, sagt hei til min skjønne Taiko, så jeg meldingen jeg hadde fått av Hanne. Så da stakk hun en tur innom med Mix godteri. Ingenting er som smågodt fra Mix! mmmm..

 Jeg har altså hatt en meget fin dag! Takk for det! Og nå føler jeg meg som dette..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar