mandag 15. november 2010

Adjø tenåring, hallo fornuft?

Da har jeg offisiellt blitt 20år. Både barndommen og tenårene ligger bak meg, og jeg er vel nå det man kaller en ung voksen. Bil lappen har jeg ikke lenger på prøvetid en gang. Tenk at super Sara og jeg har nå vært sammen i 2år. Og vi har kommet oss gjennom de 2årene nesten skadefritt. Det er villt å tenke på.

Kan ikke si at jeg har merket så stor forskjell fra 11.nov til nå, har riktig nok kommet lovlig inn på byen da. Men ellers klarer jeg fortsatt ikke å spise opp maten, og jeg spiser fortsatt med hele meg, jeg liker ikke å ringe fremmed folk, disney filmer er fortsatt awesome og det går mye i disney chanel på tv. Så jeg tror kanskje ikke det er meningen at alle skal vokse helt opp, og jeg er glad for å være en av de barnslige!

Selve dagen feiret jeg med den delen av Mathisen familien som bor i Oslo. Vi spiste på Villa Paradiso her på Grünerløkka, før vi koste oss i leiligheten.

Vakre mammaen min..

Søte kussi.. 

 

På lørdagen kom Ida og Corina. Vi hadde en hyggelig dag og kveld, etterfulgt av en litt mindre hyggelig natt. Så istede for å komme mer inn på det, slenger jeg ut noen bilder:)


Heldige meg fikk ta med meg disse søte hjem fra Oslo s

 

 


En special made bursdags drink for meg:)

 


Ida og Cor ville gå sammen på min store do.. 


Elines fantstiske flaske! 

 


Baby<3

 
<3


På søndagen våknet Eline og jeg opp i verdens mest rotete leilighet. De to andre jentene hadde allerede dratt. Jeg våknet med et grusomt øye og en vond fot. Denne gangen var det visst min tur til å bli tråkket på. Øyet mitt er halvparten så smalt som det andre, så jeg ser ganske så tøff ut. Uansett ble det kebab og film, før opprydding og besøk av mor. :)
 

2 kommentarer:

  1. Var herlig! Gleder meg til og ta en tur igjen om ikke så alt for lenge. Også må jeg se deg snart, du må jo tross alt får gaven din! :) Mulig det blir julegave i samme sleng da^^

    SvarSlett
  2. :) Gleder jeg meg å til!
    Jaaa.. Kommer hjem til helgen<3

    SvarSlett