onsdag 24. november 2010

Back in O-town!


Da er jeg tilbake i hovedstaden igjen. Det ble ikke helt som jeg hadde sett for meg, da flyet plutselig ikke gikk til Oslo likevel. Heldigvis kunne pappa fortelle meg hvor Rygge flyplass er og vips så sitter jeg i den gode sofaen min, hva jeg får til. Moss er visst ikke så langt unna som jeg hadde forestillt meg.
Så det er jo bra.

Har hatt noen helt fantastiske dager hos Dåsa. Følte nesten at jeg var litt tilbake på Bjerkely. Så mange som har flytta dit! Sykt koselig.

Bamse Vegard!

Igår var vi late, helt til Brita ble ferdig på jobb og frøknene skulle ha nye kjoler til julesesongen. Tross små jenter og så godt som bare store størrelser, fant de hver sin kjole. Og da var jeg sliten, så kaffepause det ble! 




Da vi kom hjem igjen, kom Cheese (også kalt Torleif) en tur. Det var sååå bra å se han igjen. Søte store ost. Som fortsatt gjør den morsomme grimasen jeg knekker sammen av. haha..

Ler meg ihjæl!


Klokka ringte grusomt tidlig idag, men det stoppet ikke Jenny for å følge meg til bussen. Snilledåsa. Trist å si hade, men godt å komme hjem likevel.

Og som kanskje noen har observert fikk jeg et akutt behov for å bytte utseende på bloggen. Noe sukkersøtt, men blått er alltid bra uansett!

Nå kommer snart mamma, Frodo og Taiko. Gleder meg!

2 kommentarer: