mandag 29. november 2010

Bollebaking, besøk og kalenderinnpakking...

Roen har senket seg over huset igjen. Igår ble det bollebaking og litt leking ute i snøen. Men det var Emilie og jeg enig om at var fryktelig kaldt.


Den bolle deigen var litt vel klissete


Men god var den


Kanskje Frodo vil ha litt? 


Fiiine bollene


Idag ble jeg vekt av en elektriker som skulle sjekke noe i hybelen min mor leier ut. Det var enkli greit, for da var jeg våken til Cor ringte og sa jeg kunne komme på besøk. I Sandefjord pratet vi en hel masse og så på Luke gjøre mange rare og ikke fullt så delikate ting. Sjokomelk og muffer ble det å. Må prøve å stappe i min kjære noe sunn mat i denne vanskelige tiden. <3


Hils på Luke

Da jeg kom hjem fra Cor måtte jeg få pakket inn kalenderpakkene til mor. Så med julemusikk og kakao har vi sitti i hvert vårt rom og pakket inn gaver. Nå må jeg legge meg, imorgen stikker Roza og jeg til Bjerkely. Gleder meg!

 
 Mammas førjulsgodt

 
Og min fine kalender mormor sydde til meg engang i tiden

Natti!  
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar