tirsdag 23. november 2010

I am a highwaaaaymaaan!

Her i Trondheim er det fryktelig kaldt! Lurer på om det er like kaldt i Oslo, for da må jeg spare til ny vinterjakke vet jeg. Imorgen er dagen jeg slenger meg på et fly hjem til hovedstaden. Gleder meg til å se voffene mine igjen! 

Nok om det. Lørdags kvelden ble like artig som kveldene pleier å bli med Bjerkely folk. Artig gjeng, jeg aldri blir lei. Vegard fikk kjøpt seg et slik et hullete skateboard og var MEGET fornøyd med det. Jeg fikk høre at jeg skulle bli respektert som en prinsesse med kort hår og Jenny ble dratt ut på dansegulvet. Speilrefleksen var også med. HYGGE!

 

 



Etter en laaang lørdag var det noen slitne kropper som våknet på søndagen. Men flinke dåsene kjempet seg gjennom trøtthet og utmattelse og dro i studio på fotofagskolen. Der hadde vi det så gøy som bare vi kan, og tiden fløy.

Mandagen kom snikende. Og jeg skulle bli elev på fotofagskolen for en dag. Gjennomgang av bilder stod på timeplanen og "venus fødsel" var tema. Stikk inn på http://jennybs.tumblr.com/ for å se Jenny sin tolking. Det var en hyggelig skoledag, men den ble litt ensformig etter som det var mange bilder som skulle snakkes mye om.

Jeg har også fått se Trondheims trikken. Store greier. Etter skoledagen frøys Jenny og jeg oss hjem, for å slappe av. Deretter inviterte vi oss selv på besøk på Kolstad. Der ble det film og mye prat. Åå, det er så hyggelig å være her! KOSER MEG!

 
Jeg har sett Nidarosdomen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar