tirsdag 30. november 2010

Det glade hybelliv

Glad og fornøyd kom jeg meg hjem til Oslo. Hadde tilogmed fått den beste parkeringsplassen rett på utsiden av leiligheten. Jeg kommer meg inn, begynner og koke vann så jeg kan slappe av med en kopp te før jeg må begynne å virke igjen. Tar en rask titt inn i kjøleskapet, noe jeg angret bittert på. For en stank! Det endte med at hele leiligheten lukta værre enn vareleveringa til ostebutikken og blod rant på gulvet.



Råfôring og ødelagt kjøleskap er ingen god kombinasjon. 3bæreposer mat ble kastet og jeg måtte komme meg på butikken for å kjøpe noen engangskluter. Og tror dere ikke driten hadde begynt å VIRKE igjen da jeg kom hjem igjen! Nei vet du hva! Det kjøleskapet skal UT! Ikke snakk om at jeg tar denne jobben mange ganger til pga et ustabilt kjøleskap. Og det som er så fint med disse gamle husene på Grünerløkka, er at gulvet ikke nødvendigvis er rette. Så her rant blodet nedover i leiligheten. Æsj og fysj og fy. Noe så ekkelt!

Dette er virkelig det jeg setter pris på ved å bo alene. Hadde dette skjedd da jeg bodde hjemme hos mor, hadde jeg nok fort lukket døra og lata som ingenting. Haha. Det er vel slike ting som er ulempen med å vokse opp...

Så om noen vet om et lite hybelkjøleskap som kanskje vil flytte til Oslo, si ifra! :)

3 kommentarer:

  1. Måtte nesten bare skrive en kommentar her altså! Skikkelig uflaks det greiene der, lykke til med å finne et nytt kjøleskap da :)

    Roger S. Teien

    SvarSlett
  2. Sykt kjedelig. Kunne tenkt meg en bedre velkommst :p

    SvarSlett
  3. Står et passende kjøleskap i kjelleren her som ikke blir brukt. Liten fryser på toppen og kjøleskap under. Har aldri streika :)

    Vil du ha det?

    SvarSlett