tirsdag 9. november 2010

Bursdagbursdag og mer bursdag..

Denne helgen har vært stappet full av bursdager. Og hva er det? Jo det er bra!
På lørdagen samlet en hel gjeng seg hos Ida kjær. Utrolig koselig å se folk igjen. Har jo ikke sett dem på evigheter! Sammenkomster hos Ida er som de pleier å være, nemlig best! Det var stor hygge til klokka ble halv 12, og de som var gamle nok stakk ut på Tønsberg by. For min del, kom min far og hentet meg og kjørte meg trygt hjem.
 
 


Bursdagbarn! 

 
 Bildene er fra Ida Kjær


Søndagen var det klart for min egen bursdag! Har riktig nok ikke bursdag før til neste helg, men da feires det i Oslo. Mine familiebursdager er faktisk den koseligste familiesammenkomsten i året. Syns jeg. Da fyller vi huset med familie og godt humør. Barn løper rundt å lager liv og latteren sitter løst i de fleste. Elsker familiebursdagene mine! Godt å kunne se alle sammen, er jo ikke alle jeg ser like mye.
Så takk for en kjempe fin bursdag!

2 kommentarer:

  1. Takk det samme, Susanne. Vi synes også det var en veldig koselig bursdag. Klem

    SvarSlett