søndag 31. oktober 2010

When you walk away I count the steps that you take...

Etter en lang søndags morgen. Fant folkene i Ekornstien 6 ut at vi måtte nyte det fine været. Så turen gikk til Løvøya, for å gå tur. Hundene koste seg masse. Frodo i langline og Taiko løs. Vi kom oss til vårt faste stoppested. Der ble det kakao og godteri. Taiko klarte å vise at han ikke er av de smarteste, da det nyeste medlemet av familien fikk han til å jobbe hardt for et blad..flere ganger..
Da kakaoen var borte og en liten photoshoot med hundene var unnagjort, tok vi beina fatt igjen for å finne Super Sara.

 



Vi kom oss hjem. Jeg rakk en kjapp dusj og litt taco før jeg heiv meg i bilen igjen. Da hadde jeg tenkt meg til Tønsberg. Thomas har nemlig vært hjemme i helgen. Og da slipper han jo ikke unna et møte eller fler med meg.

Da Thomas satt trygt på toget til Gardemoen, kom jeg meg hjem igjen. Avslapping på høyt nivå på sofaen. Som stadig ble avbrutt av barn som ringte på døra for å få godteri, men det hadde jo jeg allerede spist..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar