lørdag 9. oktober 2010

Agility VM og Kjerne gjenforening...

Forrige helg var tidenes mest avsosiale for min del. Lå på sofaen så godt som hele dagen, beit negler og skjalv av spenning. Hva som foregikk? AGILITY VM! Det var virkelig helt fantastisk. Gøy å se verdenseliten jobbe. Pluss at det lille norske laget klarte å skaffe seg en 5plass! GRATULERER! Helgen gikk på å være syk, følge med i spenning, drikke kakao fra NKK kopp og prate online med andre agility folk. Herlig helg!

Denne helgen må jeg gjøre opp for forrige avsosiale. Så på torsdag toget jeg inn til Sandefjord, der min søte mormor møtte meg. Siden jeg var en time for tidlig ute, kjørte vi til Larvik og spiste på en kafé. Det var koselig. Så ble klokken Ragnar Refsdal tid. Han kunne fortelle meg det at det ikke er rart jeg har blitt så sliten igjen. Noe med hjernen, problemer, nervesystemet og underbevisstheten. Jeg får hvertfall ikke den næringen jeg skal ha. Så da er det på med homøopat medisiner igjen, så satser jeg på at formen stiger. En time på sykehuset venter jeg også på. Så nå skjer det ting!

På fredagen møtte jeg kjernen min i byen. Herlig å se dem igjen! Ida har kommet seg en tur hjem fra nord. Men så drar hun så fort igjen. Og det er trist. Men det ble hvertfall en time eller to på Jordbærpikene. Godt å høre oppdateringer om dems herlige liv.
Etter byen, satte jeg nesa til Super Sara mot Holmestrand. Altså til pappa.

 

 
  
Bildene er fra Ida

Idag! skal jeg DAVID GUETTA konsert! Det kommer til å bli AWESOME! Min elskede kusine fant ut at hun ville gi meg en billett i bursdagsgave. Hun er vel søt. Gleder meg helt villt. Så om ikke lenge slenger jeg meg i Super Sara og durer innover mot Grünerløkka, der ting skjer før konserten. GLEDER MEG!

2 kommentarer:

  1. Var så Koselig! Gleder meg til bursdag baby! ^^ <3

    SvarSlett
  2. Ååå, jeg gleder meg helt villt! Kommer til å bli best<3

    SvarSlett