mandag 18. oktober 2010

Hurra for 23år!

For 23år siden ble verdens beste gutt født. Han var noe bulkete og stygg når han kom ut av min mor, sier ryktene. Men han ble vakker, med en helt fantastisk personlighet. Han ble en gutt alle likte. Jeg lurer stadig på hvordan Benjamin ville sett ut idag og hvordan han ville vært. Han hadde nok forandret seg mye siden han var 14. Men jeg er helt sikker på at han ville vært kjekk, snill, omsorgsfull, glad i å fiske, god i tennis, en flink brannmann og ikke minst en like god storebror som den gang.


 Det går ikke en dag uten at jeg savner og tenker på Benjamin. De sier at tid leger alle sår, men jeg vil si at tid setter en rue på alle sår. Og noen ganger når vi støter borti noe, blir ruen revet bort og såret begynner å blø igjen. Heldigvis kommer det på en ny rue og vi kan leve som vanlig til ruen faller av igjen. Ingen kan erstatte verdens beste storebror og det vi hadde. Og jeg er veldig takknemlig for at jeg fikk være en del av Benjamins liv.



Gratulerer med 23års dagen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar