onsdag 27. oktober 2010

Pannekaker og Brownies...

Nå har tilogmed jeg fått vært på kilden kino. Så riktignok verdens dårligste film, som likevel fikk meg til å le ganske mye. Maiken hadde funnet ut hun ville se 3D og brydde seg mindre om filmen var bra eller ikke.. Søtt.. Filmen her Piraja tror jeg, og liker du å se halvspiste mennesker er dette filmen for deg. Oh yeah.

Idag ringte Eline og lurte på om ikke jeg vill komme til henne en tur. Snill som hun er både hentet og leverte hun varene. Altså Taiko og meg. I Elgtråkket ble det pannekaker. Selvom det ble noen hindringer i bakingen/lagingen, ble dem meget gode! Taiko godekjente dem å.
Handy Eline skulle skru opp en hylle, så da la Taiko og jeg oss på sofaen så lenge med macen. En arbeidsfrøken trenger masse mat, så da lagde vi brownies med melkesjokolade biter i. mmm...




Taiko håper på at jeg skal miste noe ned på gulvet. Og det gjorde jeg jo... 


mmm...


Så stresset vi oss til visning i gamle byen, hang litt der. Fant ut at leiligheten ikke var noe for Eline. Så da dro vi like gjerne på kaffebrenneriet.

Nå gjør jeg et forsøk på å rydde. Blir ikke noe mindre sliten av alt rotet mitt.

Adjø..

2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en drømmedag =) Pannekaker, brownies og godt selskap =) Oppskrift på brownies med melkesjokladebiter mottas med takk ;)

    SvarSlett
  2. Skal ikke klage på det nei!
    Er bare vanlige toro brownie pose. Som du bare slenger melkesjokolade biter i, før steking.
    Kjempe godt! :)

    SvarSlett