onsdag 1. juni 2011

Haaat

Hei, mitt navn er Susanne og jeg er innmari opptatt av å lage og å ta vare på godfølelser. Men nå er jeg bare dritt LEI! Jeg vil ikke ha mer sykdom i livet mitt, og når den dukker opp fungerer helsesystemet slik at jeg ikke kan få legetime før om en mnd. Hurra for norsk helsevesen! Så på denne mnd skal jeg altså sette livet mitt på vent nok engang. Ikke trene og ikke spise melkeprodukter itilegg til dette skal jeg være kvalm hver eneste gang jeg spiser, våkner eller har utsatt meg selv for fysisk aktivitet. Jeg er sykt lei av å være kvalm! Heldigvis finnes det andre ting jeg kan gå til en legen. Så får vi se hva som skjer. Men det å gi meg smaken på et friskt liv for så å ta det bort igjen, er bare dårlig gjort!

Dette var mitt lille frustrasjons innlegg. Imorgen er det klubbmesterskap og i helgen er det tvillinger. Godt jeg har noe å se frem til:)

2 kommentarer:

  1. Stakkars dåsa mi :( Håper du blir bedre igjen fort! Stor klem

    SvarSlett
  2. Jaa:) Nå har jeg kommet med på et oppfriskingskurs i Lightning Process, så satser på at det ordner seg da<3

    SvarSlett