mandag 30. mai 2011

Dagene går...

Huh, skikkelig bloggtørke om dagen. Jeg har faktisk skrevet et halvt innlegg om forrige helgs stevne, men kom aldri så langt at jeg fikk lagt det ut. Men kort fortalt fikk Taiko og jeg en 9.plass i hopp av 29 ekvipasjer. Ellers bare disk. Betina og jeg bytta hund et løp, jeg fikk endelig starta i klasse 3 igjen. Noe jeg elsket! Klarer nesten ikke vente med å få Taiko opp i klassene.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er fryktelig sliten om dagen. Sliter med å få i meg mat og veien ut døra er nok engang fryktelig lang. Mamma og jeg har kommet frem til at det sammen med pollen kan være noen matallergier. Siden jeg blir kvalm så godt som hver gang jeg har dytta noe inn i munnen. Så da må jeg skynde meg å få bytta lege så jeg kan finne ut av litt ting:) Så satser jeg på at de finner noe, så jeg kan være sikker på at ikke det er ME som har begynt å herje igjen!

Frodo ble massert på tirsdag, og er nå friskmeldt! Lykke! Jeg får tilogmed lov til å begynne smått å trene han litt i agility igjen. Om dette går bra kan han være reserve hund på laget. 

Denne helgen har min vakre mormor blitt 70år. Noe som så klart måtte feires. Et lokale i Sandefjord ble fyllt med nesten 50 mennesker, venner og familie. Talene med gode ord stod i kø og det er ingen tvil om at jeg og Francisca har verdens beste momo!


Mormor engang i 20årene


Meg, mormor og mamma
 


I dagens program står det ikke stort annet enn en tur på Sats i ettermiddag. Kanskje jeg får tatt med meg slalomen ut og trent litt med Taiko før klubbmesterskapet til torsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar