torsdag 5. mai 2011

Ukas travle dager

Jeg er sikkert ikke alene om det, men pollenet slår meg helt ut om dagen. Det har forsynt seg godt av energioverdosen min, og jeg ønsker aller mest å bare kunne bli liggende på sofaen min. Men det går jo ikke, jeg skal jo være ferdig med dette utmattelse tullet mitt. Så opplegg hver dag for at jeg ikke skal kunne lure meg til slappe sofa dager. På mandagen var det brygga med Elisabeth, fotballkamp med Re fk, der Siva spiller og til slutt film hos Nicklas. Tirsdagen var dagen for å endelig å komme seg til Oslo! Vel fremme møtte jeg Kim og vi tok oss en øl nede i gata, kos.

Igår ringte Roza og lurte på om vi skulle møtes. Gjett hvem som har fått seg Hasselblad! Artige greier, måtte jo såklart kjøpe noen filmer så frøken Taslimi kan få tatt noen bilder. Deretter ble det kaffe, før jeg plutselig måtte hjem, hive i meg litt mat og sette kursen mot Sats Oxigeno. Min siste pt time før jeg må kjøpe nye, noe jeg har tenkt til å gjøre! Men hvertfall det ble en time der jeg flere ganger ble så kvalm at jeg måtte sette meg, og jeg fyllte Sats med brekkings lyder. Sjarmerende, jeg presser meg hvertfall til jeg ikke har mer å gi, haha. Helt ødelagt etter timen, gikk Taiko, Hanne og jeg en times tur. Denne dagen ble det altså 2timers tur med dyret og 1 time på Sats for meg. Og idag er jeg helt fin, bortsett fra verkende muskler fra igår!

Nå har jeg fått videoen av hoppløpet vi disket på lørdagen, takk Hege:)



Når jeg ikke er ute på vift liker jeg å sørge over alle pengene jeg ikke har. Hvor teit er ikke det. Men jeg er så gira på mer trenings utstyr og nye løpe sko til å ha ute! Har nå samlet opp en handlevogn på Ladyfootlocker.com og drømmer om at jeg en dag kan trykke bestill. Haha, jeg er teit. Men slik er nå det tenkt. Idag skal jeg trene shape pulse på Storo med Line og ellers får jeg vel se hva dagen vil by på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar