tirsdag 10. mai 2011

Tvilling helg

Denne helgen har det vært full fart med 2åringene. Ah, nå syns jeg de begynner og bli så store! Baby ansiktene deres begynner og bli barneansikt, og jammen har de begynt å telle også.


Aldri for tidlig å gå i høyhelet sko

 
Jentene er så utrolig opptatt av trampoliner om dagen, og gjett hva vi tok med oss fra naboen og over gjerdet? Stemmer! En trampoline! De snille naboene våre hadde fått en større trampoline av en annen nabo, så da står det plutselig en trampoline i Ekornstien 6 også!



Konfirmasjon har vi også fått med oss denne helgen. Tvillingenes storebror var konfirmant og det betydde kaker og brus på oss! Jentene koste seg og plutselig ble det kvelden. Hannah klarte nesten ikke holde øya oppe tilslutt. Men med mye trampoline hopping og en gåtur på 2km bak seg samme dag, er ikke det så rart.



Søndagen kom og jentene ble hentet, jeg tok med meg alle voffene, inkludert terv voff med eier og dro på hundehytta. Taiko trenger å trene på felt! Det fikk han gjort, tilogmed Ruffy fikk kost seg utpå banen, med litt hopp, tunell og hjul. Flink er han å:)



Tok timeekspressen hjem til Oslo igår. Det er noe jeg aldri skal gjøre igjen. Tror dere ikke de skulle ha 95kr for voff som sitter i bag! Noe så tullete, kofferten min er jo dobbelt så stor. Merker irritasjonen tar meg over det. Blir kun tog fremover hvertfall, der Taiko går gratis:)

Her i Oslo stråler solen og jeg er sikker på at dette blir en knall dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar