tirsdag 10. mai 2011

Summertime!

For en deilig dag! Nå er sommern her, og jeg elsker det! Har kunnet gå med shorts og tskjorte fra morgen til kveld. Herlig. Var en tur nedom byen istad for å finne meg et piknikk teppe og en ny bikini, isteden kom jeg hjem med en ny maskara.. Det sies at i Oslo kan en finne alt, men teppe med vannavstøtende underside er jeg usikker på om denne byen har. Jeg fant det ikke hvertfall, noe som er rart siden parklivet nå er kommet for bli noen mnd. Jaja. Hanne hadde heldigvis et fleece teppe vi kunne sitte på, mens vi innviet den nye grillen jeg har fått av min far. Nemlig en sliken smart bøtte grill. Og det minnte meg på at jeg må ned å vaske den etterpå. Satte den bare fra meg i bakgården. Stress.. Men vi har kost oss med pølser, maiskolbe, druer og brus. Taiko trekker som vanlig til seg masse oppmerksomhet, så enda fler artige samtaler med barn for meg.

 

Taiko fikk kose seg i det lille vi fant av skygge

 


Håper morgen dagen blir like fin som denne. Da skal jeg faktisk en tur i spektrum se på foredraget til Cesar Millan. Kan bli interresant. Vet mange er så imot at han kommer til Norge, men jeg regner med han har noe fornuftig å si:) Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar