torsdag 23. juni 2011

B for Benjamin

Denne uka har bestått av alt fra stevne til begravelse til tattovering og nå er jeg sliten! Skal bli godt å sove en siste natt i senga mi hos mor for en stund. Imorgen blir det nemlig en tur til Ikea før mamma kjører Taiko og meg hjem.

Men la oss snakke litt om dette blekket jeg har tilført kroppen min idag. Har gruet meg stort til det, er jo ikke noe glad i smerte, nåler og den slags. Lukten av blekk fyllte nesa mi og jeg fikk beskjed om å sette meg i en stol og legge armen på er lite "bord" dekket av plast. Angsten tok meg litt i det han plasserte nåla i maskinen sin og gjorde seg klar til å kjøre den i underarmen min. Men det var jo bare vondt i begynelsen! Jeg er virkelig blitt fasinert av smerte. Når kroppen fant ut at dette ikke var farlig gjorde det ikke så vondt lenger heller. Men jeg er for all del glad det ikke er noe store greier og jeg måtte sitte der i flere timer. Det hadde ikke vært mye kult. Ble knall fornøyd med resultatet og er bare kjempe stolt av meg selv som tørte.



Fæle farger med mobil kamera, men dette er hvertfall resultatet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar