tirsdag 7. juni 2011

Post fra Kina

Denne helgen har vært nok en tvillinghelg. Elsker de ungene, søtest i verden rett og slett! Vi lager grimaser, spiser is, hopper på trampoline og roter. På lørdag var vi ut i det fine været hele dagen. Vi startet turen vår hos mormor og morfar der ble det mat, og jentene fikk leke i lekestua. Noe de syns er helt knall. Og da vi fant dukkestellebord med badekar som vi fylte med vann, tror jeg ikke ting kunne bli stort bedre.



Etter noen timer med masse lek, mat og is takket vi for oss og satte nesa mot ringshaug stranda. Der lagde vi sandpannekaker og vasset i vannet. Jeg oppdaget at det ikke er badetempratur for meg ennå hvertfall. Men jentene løp ut, vannet sprutet og den nydelige latteren satt løst. Noen koste seg veldig. Da klærne var våte nok ble det tid for hjemreise.

 



Da barna var i seng og roen senket seg over huset, ventet et brev på meg i postkassa. Noe så koselig! Kan ikke huske sist jeg fikk et håndskrevet brev i posten. Så det satte jeg virkelig pris på. Avsendern var Mathilde. Hun bor i Kina og studerer, artig å høre om hvordan hun har det og hennes opplevelser langt langt der borte. Sjekk ut bloggen hennes da vel:) http://mathildesblog.wordpress.com/



Søndagen fant vi ut at vi skulle se på dyra hos tante Torunn. Desverre var det ingen hjemme, men dyra var ute. 3 geiter, 2 geite killinger og en hane. Jeg kjenner jeg ikke er helt trygg på dyr med horn. Så vi holdt oss på utsiden av gjerde. Kanskje vi tør å gå innafor en dag Torunn er hjemme:)

 

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar