fredag 3. juni 2011

Klubbmesterskap og annet gøy

Klubbmesterskapet er over og jeg har blitt solbrent og har fått et vakkert skille. Sportsbh og singlett var kanskje ikke så lurt likevel. Mange gamle og nye kjente, pluss noen jeg aldri har sett før. Men kos å se at klubben vokser!


Nye valpen til Kari Terjesen


Annika og Lukas


Hurra!
 
Lille luringen Taiko tjuvstarta på agilitløpet og da blir vi igrunn begge satt ut. Så mye bjeffing, men da jeg ble lei, stoppet opp og sa "fy", sluttet han og resten av løpet var knall.  Så da vet jeg det. Alle felt ble tatt, HURRA! Hopp fikk vi andre plass med 2 vegringer. Fornøyd med gullet mitt.

På plassen var det god stemning, grillen ble fyrt opp og jeg spiste så mye at jeg nesten sprakk! Det var ikke snakk om å la maten synke før vi skulle delta i potetløp. Og gjett hvilke lag som vant.. Jo mitt!



Etter en lang dag på hundehytta var jeg en liten tur innom hos mor, før jeg og bilen satte snuta mot Teie. Der skulle vi leke med slakkline, noe jeg virkelig sugde i. Men hadde det da gøy fordeom! Deretter ble det is og pondus spill hos Haakon. Morromorro.

 


Idag har Betina og jeg vært en tur på hundehytta og fått trent litt med dyra. Tilogmed Frodo fikk prøve seg, siden han er blitt friskmeldt og greier. Vi fikk trent på felt, slalom og start trening. Glade og fornøyde spiste vi en is etter trening og jeg tok med meg dyra hjem igjen. Etter bare en liten stund hjemme dukket tvillingene opp og vi har kost oss med alle slags rampestreker og såpebobler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar